Upp å iväg.

Japp i morse steg jag upp vid o7.00 och sedan
när vi gjort oss klar bar det iväg till Luleå.
Gjorde lite ärenden och sen iväg hem igen.

Har käkat lunch och nu är all maten slut så
det är bara att gräva i frysen och göra en
ordentlig gryta så det räcker i veckan.

Jaaa jag är mänsklig, jag fuskade i går
orkade inte hålla dieten, men idag är det
nya friska tag och det känns gå lättare nu
när man fått göra ett sne steg =)
Ja vad då då, det är ju ändå bara mig det
drabbar så det gör ju inget, jag var ju beredd
på att ta smällen.. haha  
Och den blev inte så stor.. *blink* hihi

I luleå träffade jag en 4månaders dvärgpincher
och gissa om jag blev dööööööö sugen på en
valp/vovve. Den var så gudomligt söt. Som
en smällkaramell..
Hmmm måste tjata lite på maken .. haha

Nej nu ska jag gå och ge vovvarna mat och
jag måste ju även andvända snabeldraken lite
i dag, det är ju små lurviga djur som tumlar
omkring på golvet.. hehe

Ha en skön dag gott folk.

Och du: Ärlighet varar längst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0