Länge sen sist, och mycket har hänt i mitt stormiga liv.

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja, så mycket som hänt sedan sist, men känner nu jag vill blogga igen.
 
Ja nya diagnoser är här ;) för att stanna, men jag tar allt med ett leende på läpparna, ingen vits man deppar ihop när nya jobbiga diagnoser dyker upp. Men det tar jag mer om en annan dag.
 
Ja som sagt har jag ett stormigt liv, mycket har hänt, tyvärr är mycket av det tråkigheter och väldigt jobbigt för mig. Har fällt många tårar under denna jobbiga tid. Hade en vän, som ljög och försökte förstöra i mitt liv, samt även andra nära personer som ljög för mig o om en närstående. Ja tydligen ska man inte upphöra att bli förvånad hur lågt endel kan sjunka i ens ögon och i deras liv, jag har nog inte riktigt fattat allt ännu, hur man kan ljuga så, men hon visade det så tydligt, och vi som var sånna vänner som jag då trodde, och hon tog avstånd från mig o börja komma med anklagelser mot mig.....
 
Men jag har nu försökt att lämna detta bakom mig, och gå vidare med mitt liv och jag gör det med ett leende på läpparna, livet blir så mycket lättare då :)
 
Har ju min älskade man som verkligen stöttar mig när jag är dålig eller har d tungt, han är så omtänksam och vill verkligen mitt bästa. Är så otroligt glad jag har honom!!
Sedan har jag ju en annan tröst när värken är svår, min hund, en blandning mellan pincher och dvärg pincher, han är nu ca 6år och när jag har värk vill han verkligt komma o ge mig tröst och värme, så underbar hund han är, är jag lessen så kommer han o tröstar mig en stund, slickar mig i ansiktet och springer sen o hämtar bollen, då ska han avleda mig från min lessamhet till bus, o det funkar verkligen för han är så rolig.
 
På fredag ska jag till läkaren igen, länge sedan sist. Har en hel del att ta upp med honom, har blivit så mycket sämre det sista året, mera värk och nya problem i kroppen som uppstått. Ska be han skriva ett intyg så jag kanske kan köpa en madrass som jag provade när jag var på altfa i kalix, det är den enda madrassen jag har legat på som inte gjort ont, utan som har lindrat lite så jag fått sova. För sömn den är jag verkligen inte bortskämd med. Nä det är allt för nu, spränger i handlederna och axlarna av allt skrivande.
 
Puss och hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0