Mår mycket bättre i dag, cake day :) yeyyyy

 
Jag har medans jag varit sjuk legat å varit så sugen på att baka nått gott, så idag blev det en American choklate cake, med hallon fyllning och frosting täckt med frostingen. Barnen har lagat middag, mumms så gott det var. 
Tårtan står i kylen med alla sina fyra lager och gottar sig, nu väntar vi bara på att maten har lagt sig så blir det att smaka en bit och se hur den blev. Men som jag är kunde jag inte gå efter orginalreceptet utan gav den en personlig knorr :) 
Kommer kanske en bild senare om jag törs visa upp tårtan med sina lager. Jag kan lova den är hög, det är två höga sockerkaksbottnar med fyllning så den lär bli mäktig och den ser mäktig ut där den står ,
 
Ligger nu i soffan helt slut, efter denna dag, vi har haft främmande jättekul var det men jag blev helt slut efter, har ju problem med stoj kring om mig, blir så fort trött och slut då. 
 
Nää nu ska jag vila lite tv innan det blir att smaka tårtan.
 
Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0