Long time no see....



Ja det var ett tag sen jag bloggade. Men har väl varit lite mycket bara.
Mycket att tänka genom och acceptera..
Men allt går bara man vill ;-)

Ja idag öser regnet ner, inte roligt det, men hellre det än snö..

Ska på möte i dag, så får se hur det går.
Känner mig inte särskillt peppad att fara dit, men
det ska göras.
Skulle nog kännas bättre om jag inte var så himla trött,
men som tur är så vet jag ju varför, värk och väder ..
jooo även dåligt med sömn..
Ja allt spelar ju sin lilla roll..
Och tur jag inte är lika slut som i går,
då var det vila som gällde nästan hela eftermiddagen,
sov ett tag, var så otroligt slut.

Får se om det blir en snabbis till stugan i helgen,
är ju lite höst jobb att göra där ännu..
Och sen är det alltid lika mysigt att vara där..

Nej nu ska jag kila och få nått att hända...kanske  ;-)

Tjinghej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0