One day this to will have an ending..

Åkte på värsta förkylningen som startade i torsdags em, legat däckad sedan dess, med feber hosta och det sedvanliga snor/slemmet.
 
Har nu fått uppleva hur genom jobbigt det är med att frysa samtidigt som man svettas så det rinner om kroppen. Kan lova att det blir mycket tvätt. Först igår fick jag tillbaka den vanliga "värmen" i kroppen, jag kan bara säga o guuud så skönt det var, visst har jag lite feber frossa ännu, men den är lindrig jämfört med det jag haft dessa dagar.
 
Idag vaknade jag blöt i svett och på dåligt humör som inte gick av för hackor, tur ingen var hemma. Så nu känner jag mig i stället nere och grubblande, men det ger sig nog d med.
 
Har försökt i 2 dagar att komma mig in på bloggen utan att beställa nytt lösen, men idag så blev det att fixa till nytt lösen så jag kan blogga lite. Yeeeeyyy
 
Har egenteligen så mycket jag skulle vilja skriva om men som jag inte orkar ta upp nu här, men allt har sin tid det vet vi väl alla.
 
Nää nu ska jag ta och låta datorn vila eller var det min kropp som skrek efter det.....
 
Puss o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0