Looong time no see!!!




Huvva nu är det länge sen jag bloggade, men bättre sent än aldrig!!

Mycket har hänt, ja inte lever jag ett händelselöst liv inte..  ;-)

Vattenskada i huset.. IGEN!! Dock var den ännu värre denna gången.
Men possitivt är ju att det blir rackarns fint när det är omgjort och klart.
Nu är nästan vardagsrummet klart (det nya) fattas bara lister runt
fönstret och lite eldragning..
Köket är i ett enda kaos i dag, spisen mitt på golvet och även diskmaskinen.
Men man får ta det som det kommer, ingen fara fastän det är dax för jul snart.
Jag hinner med mina planer.

Sedan så har handfatet i glas på toan bara exploderat, mest troligt var
det väl någon spänning i glaset.. Men det finns nya, hoppas någon
ger oss en vinst lott i julklapp;-)

Ja så här i juletiden så tänker jag väldigt mycket.
På människor som har förvandlat sig och som tagit avstånd utan en förklaring, sånt är fegt..
Men det är deras val och inget jag kan göra nått åt.. Man går vidare i livet, thats it!!

Sedan till min F skulle jag vilja säga: Du behöver bara säga FÖRLÅT,  för de onda och osanna orden du sa till
mig sist. Det var bland det grövsta jag hört från någon som varit mig nära. Och det
värsta av allt är att du inte hade en aning om vad du sa, att allt du sa bara var lögn och
för att såra mig. DU lyckades!! Och därav kom min reaktion, inte den bästa men just då var det den jag hade, tur var ju att det inte var hårt utan bara med fingertopparna mot kinden.
Men idag är det överstökat för mig, jag vet att du bara ville
såra mig och har lagt det bakom mig.
Men ÅÅÅÅÅ vad jag saknar ER, och har gjort det hela tiden, har bara så svårt att förstå
hur och vad som ledde dig till att göra det??

Och jag vet i min själ och hjärta att jag önskar allt var bra, men jag vet
att ni ser ner på mig, och tror ni alltid har gjort det. Ni har alltid trott det värsta om mig,
och alltid lyssnat på andra om mig, eller gjort era egna versioner utan att fråga mig..
VARFÖR??
När ni enkelt kunna fråga mig och vi hade kunnat ha det bra tillsammans???

Tänk att så lite skulle kunna lösa så mycket..

Ja nu är det ur mig, och jag skulle vilja skriva mer och rakt till personerna i fråga. Men
det är inte uppskattat, har provat.... Får se om jag kan hålla mig, jag e ju lite sentimental;)


Nu till lite annat.



Julgranen är klädd och paketen ligger prydligt under granen!!

Nu är snart en underbar jul här, med mat mys och avslappning.

Jaa vi får se om jag bloggar lite oftare nu hädanefter;-)
Vore nog ganska bra.

Men du:
Vi hörs när vi syns.

♥Kramhejs♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0