Same same

Natten har varit jobbig, full av värk och lite sömn.
 
Dagen har gått trögt och varit lång, men även idag tog jag mig genom den ;)
 
Har varit lite orolig över min vovve ett tag, men det verkar nog som om det är jag
som är lite svamlig.. hihi
 
På fredag blir det fara till läkaren, får disskutera med honom en hel del, lite om medicinerna och en
hel del övriga saker. Även över EDS diagnosen.
 
Idag ringde jag fk och beställde en blankett för att få intyg för förmånstagare, man får rabatter på vissa ställen med det kortet. Så jag får väl det i morgon och ska då skicka in min ansökan.
 
Näää nu blir d sova, jag ska blogga lite mer intressant när min kraft och ork är större.
 
Kram hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0