Rastlös så in i norden...

Sitter här och vill göra sååå mycket, är rastlös som jag vet inte
vad.. Men tyvärr säger min kropp ifrån och det blir inte mycket
av de jag vill/behöver göra som blir gjort.. hmmm
Man blir så less på att ha d så här, vinden river i leder o musklerna
skriker och brinner som värsta majbrasan med smällare i....
Hmm ja d var ju oxå en liknelse..

Ja jag får vara glad över d lilla i varje fall. Har diskat undan lite som fanns
o startat tvättmaskinen.

Men nu är d färdig bloggat för denna stund, värken sätter stopp för det..

Men ha de så bra till nästa gång=))

Å grattis till mina vänner som fick ett underbart flickebarn i går morse:)))

Nu är våren här=))))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0