Ett skrämsel skott mitt i hjärtat :(

MIn stackars älskade vovve höll på ge mig en hjärtattack en morgon i förra veckan. När vi klev upp så var hans vackra nos alldeles uppsvälld och även ena ögat, han ville bara ligga och han var verkligen olycklig. Här på bilden så är svullnade lite mindre än direkt på morgonen.
 
Det blev att fara akut till vetrinären och den bäste av dom bästa och hans fru tog hand om vår lilla guldklimp. Tydligen var det en allergisk reaktion, men mot vad vet ingen av oss ännu, men med en spruta cortison och följt av en cortison kur på 3dagar så blev han sitt vanliga jag sakta men säkert. Nu äter han igen med god aptit och är glad och sitt underbara jag igen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0