Burrr

minus 7,3 grader kallt på morgonen, och frost.
Vackert men kallt.

Hundarna ligger nu och gnager ben. Lillen far
och tar Dingos rester om han hinner.

Och vad händer i dag.
Jo vi ska och handla.
Sen blir det väl att pyssla på.

Och palten i går blev bra, uppskattad.
Kul att man kan göra palt som smakar bra
fastän man ej kan testa den själv. Men
det sitter väl i ryggmärgen =)=)
Har ju gjort det "några" gånger.

Fick bild från svärfar på morgonen, stor fiskarn själv.
Han hade fått 2st stora o snygga fiskar. Inte illa.

Ja ska väl ta och kolla in på bibblan någon dag oxå,
ska kolla efter en bok som heter:
Men Jag då -  Sandy Hotchner.
Kan bli nyttig och intressant läsning.

Nej nu ska jag ta och gå och få nått i magen.
Känner mig lite sugen på det.

Kram nu till er som behöver det.
Jag vet att det finns många..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0