Akut hjälp..

ringde akuten för att fråga om tabletter, om jag kunde ta dom. Ingen
hjälp där inte. Så fick vänt tills vc öppnade. Där fick jag hjälp.
Tyvärr hjälper inte tabletterna ännu. Hoppas dom funkar efter nån dos...

Läget är ju så att värken under fötterna o i benen blir bara värre o värre..
Klarar inte ens av korta promenader, så ligger mest med benen och fötterna
 i högläge. Var o handlade i dag m maken men d var inte skönt för bena
men desto härligare för psyket att få komma ut en stund o träffa lite folk..

Haft ett bra samtal med min kontaktperson på fk, hon e så gullig=))

Så nu väntar jag bara på att min läkare ska ringa mig så vi får disskutera
hur vi ska gå vidare med allt. Undra om man får byta ut kroppen..hihi

Nej nu lämnar jag datorn o vilar en stund.

Kramelikram..



Kommentarer
Ulrika L

Hej fina du! Vilken bra och fin blogg du har.Har själv fibromyalgi som jag kämpar och lever med varje dag. Känner så väl igen mig i det du skriver, jag förstår precis vad du menar. Fantastisk med alla dikter och tänkvärda ord, man blir glad när man läser de. Hoppas att du mår så ok du kan och att du är rädd om dig. Kram Ulrika

2010-07-24 @ 23:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0