Det skiner igenom

Solen bryter igenom molnen, vackert ute, men idag (än så länge) så orkar jag inte vara ute, hoppas det ändrar sig när medicinen kickat in. 
Tror jag ska lite senare i dag försöka färga håret, är lite less på min utväxt :)
 
Har upptäckt jag måste vara försiktigare med vad jag äter, magen har börjat om att spöka igen, så då är det bäst att vara försiktigare med vad jag äter.
 
Igår hjälpte jag min man så an kunde skotta av garagetaket, så jag körde traktorn och trots det var nått år sedan så gick det superbra, skönt man kan hjälpa till på nått sätt trots alla sjukdomar.
 
Fick igår veta att en vän äntligen fått diagnos, eds, känns bitterljuvt, skönt för henne men ändå jobbigt. Men trots allt så har hon levt med sin smärta, liksom jag gjort, i flera år redan och då är det så skönt att få en diagnos och veta vad man slåss mot och med.
 
Känner jag skulle vilja göra så mycket i dag men min kropp är inte riktigt med på det, men ska ligga en stund så får vi se vad som händer.
 
Ha en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0