Tisdag 15/9

citat7
Nu har barnen farit på skolan och dagen har börjat.
Har tagit mina mediciner och hunden har fått sin.
Han börjar bli piggare och gladare, det är så roligt
att se förändringen.
I går så blev dom rena i duschen, blev så skönt i pälsen
inge smuts eller damm..

Har haft en snurrig natt med många uppvakningar, men
det possitiva är ju att jag slapp mardrömmarna=)

Så himla vackert ute nu när det är hösten, misstolka mig inte
nu, jag tycker om hösten till utseendet men inte till kylan.
Vill ha värme NU!!!
Men för tillfället så är det omöjligt, tyvärr... då skulle jag få
fara själv och det känner jag inte för..

Har kört mina övningar för knäet, och värmen, verkar bli
bättre sakta men säkert, slog dock i knäet en kväll, i bordet
och attans så ont det gjorde, och det var inte det  bästa jag
kunnat göra för knäet.. Men det fick vila lite innan jag gjorde
övningarna och det verkade vara ett vettigt beslut.

Ja sedan så är jag så glad jag tagit mitt beslut, att inte tillåta
vissa personer få förstöra något mer för mig/oss, energitjuvar
klarar man sig utan!!!
Thats it!!!

Ja sedan så går dagarna vidare och i sakta mak så går livet vidare.
Med allt vad det innebär allt nytt innehåll.
För du vet ju att livet är vad du fyller det med =)

Nå nu ska jag traska vidare i livet för i dag,
kanske tvätta lite, plocka ur diskmaskinen, fixa middag,
dammsuga och allt vad där ingår i en vardag.

Puss hej alla fina människor där ute!!'

Men du vi hörs när vi syns.



Kommentarer
betty

hej vännen hur e det med dig e du illa i kroppen?

2009-09-15 @ 17:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0