Sååå glad!!

Jaaa jag känner mig såå glad i dag,
känner mig glad, stark och stolt.
Och det är inte illa.

Har dammsugit upp lite dammvalpar,
startat en tvättmaskin, och fixat bädden
till hundarna.

Maken är på vift med J, och dom gör
lite nytta på annat håll. Men jag kännde
att jag hade lite att göra hemma så då
blev det så jag stannade hemma och
pysslar på i lugn och ro. Skööönt.

Har äntligen hittat ett recept på  en chokladkaka som
jag sökt ett bra tag nu, såg på masterchef när en
hade gjort den, men man fick ju inget recept på
den, tyvärr. Men skam den som ger sig... haha nääää
det var inte så denna gång, jag såg på Nigella och
då bakade hon just den, så då fick jag mig receptet,
och gissa om jag ska prova att baka den i helgen... YEAAAH RIGHT
att jag ska!!!

Nej nu ska jag gå och få lite mera nytta gjort,
måste koka mera ris, det är slut så det är bara
att ställa sig vid spisen. Har kommit fram till
att jag kommer nog att fortsätta med denna
kosten, med vissa avsteg. Kommer att tillsätta
nya produkter som man ska, men bara sånt
jag saknar, och sånt som kroppen behöver.
WHY NOT jag mår ju bra på detta.
Så det blir ju att fuska ibland, men det är
ett litet måste för att orka med den lite
enformiga kosten. Men det drabbar ju bara
mig själv och det är ju en smäll jag är villig
att ta!

NOPE nu ska jag få lite nytta gjort.

Men du vi hörs när vi syns.

En låt av The Beatles som jag känner för i dag,
den bara ploppade upp i huvudet, och den känns
såååå rätt!! =)=)

Börjar nedanför den vackra bilden
♥Harmony♥

"Love's Harmony" Print


When I find myself in times of trouble
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom
Let it be
And in my hour of darkness
She is standing right in front of me
Speaking words of wisdom
Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom
Let it be

And when the broken hearted people
Living in the world agree
There will be an answer
Let it be
For though they may be parted there is
Still a chance that they will see
There will be an answer
Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
there will be an answer
Let it be
Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom
Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom
Let it be

And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine until tomorrow
Let it be
I wake up to the sound of music
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom
Let it be

Let it be, let it be
Let it be, let it be
There will be an answer
Let it be
Let it be, let it be
Let it be, let it be
Whisper words of wisdom
Let it be


Kommentarer
Jenny

Ja ha ju it vart hemma å internet gå så segt där uppe så ja ha it idas blogga.. :P

2009-09-24 @ 22:19:03
URL: http://jhogis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0