Rymmer nu!!

Japp nu rymmer jag till lite lugn och ro.
Känner verkligen att jag behöver det.

På måndag måste jag ringa den "käre" rektorn
i H-ax. En INKOMPETENT sak måste jag säga.
Han kan inte lämna ut scheman i ordning till
skolskjuts så min dotter måste vänta 2 timmar
tills hon får åka hem. Väntan i onödan, det är
endast 6 barn detta gäller, men rektorn har
ej idas att fixa detta. Så rond 2 blir på måndag
för jag ringde dit i dag och fick ett trevligt meddelande:
"den ni söker är ute på ärende  och återkommer 17.00"
HAHA... tror dom ens själva på detta????
Varför inte bara säga att han slutat för dagen, eller bara
säga att han är ute på ärende och sedan slutar han.
För inte fan svarar någon på skolan kl 17.00.
Vem försöker dom lura???

Men nu drar jag , tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0