Resultatet..


Ja nu har veterinären ringt. Inte underligt han (vovven)schäfern är grinig.
Han har en väldigt långt gången sköldkörtelsjukdom. Alla värdena
var typ i botten eller skyhöga. Sköldkörtelhormonet gick inte ens
att mäta. Men nu ska det bli en ny hund av honom, ska hämta ut
medicin i morgon bitti åt honom, sen är det livslång medicinering
och nya blodprover om ca 4-6 veckor för att se om vi måste
höja dosen eller om den är bra.
Skönt att det gick att behandla, och att vi nu vet att han kommer
att börja må bra igen, om än det nu kommer att ta sin tid. Men
det måste det få göra.

Sen var jag ju till sjukgymnasten i dag, fick där veta att jag
nu under 7 dagar inte får böja knät. HAHA hur lätt kommer
det då att gå??
jag har köpt en knä ortos som skall stödja knät, och sen ska
jag köra en lättare övning 4 ggr/dag 6-10 reps,
för blodcirkulationen i knät, så att blodcirkulationen fungerar bra.
Så nu är det stillhet som gäller  för knät.

Ja så har nu min dag sett ut.

Ha det bra nu alla glada.

Nu ska jag gå och börja att små fixa med middagen.

Kram hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0