Mitt huvud värker. Spikmatta??

                               
Har en skallebang som inte går av för hackor...
Har legat ett tag för att det ska lindras, men ingen lycka ännu.
Men det ger sig ´nog, ska lägga mig igen.

Tjolahopp någon som har en spikmatta man kan
få prova och se om man kan använda den, eller
om det påverkar fibron negativt..
Det vore ju ide att prova innan man köper en,
för om man inte kan använda den är
det ju liksom ingen vits...

Hör av er om ni har en som bara ligger o skräpar ;-)





Kommentarer
Anna S

Hej du, vem du då är?

Jag länkade mig hit via Lotta och har liksom fastnat här eftersom du skriver om ett ämne som även berör mig.

Jag lever med ständig värk i min kropp sedan 17 år tillbaka och har genom åren fått mkt olika diagnoser.

Sjukgymnasterna har varit inne på fibromyalgi

(som då även min mor har)

Läkarna är lite trögare och fummlar vidare...

Tills nu, då jag skall få gå med i ett team med arbetstera..läkaren och sjukgymnast!

Jag väljer dock inte att skriva så mkt om detta i min blogg, då jag inte är anonym och vem som helst kan kika in!?



Men en sak vet jag!

Å det är att spikmattan är helt underbar!

Jag ligger på den både på morgon och på kvällen, flyttar runt den lite, så att alla delar av kroppen får igång blodcirkulationen...men oftast somnar jag så gott!



Hoppas du får prova en och att denna kommer att hjälpa för dig!!!



Ha det gott/ Anna

2009-09-23 @ 09:25:01
URL: http://annajelsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0