Lördag morgon.

Ja nu är man vaken, eller har varit det sedan 06.00.
Låg i sängen o snurrade till kl.06,20 då var det bara
att ge upp.

Igår så hämtade vi ut medicinen till Vovven, så
nu är det full medicinering som gäller för honom.
Vad som är bra är ju att det finns medicin så han
kan få börja må bra igen i sinom tid. Dock så är
det ju livslångt, men man får hoppas han får leva
länge och ett värdigt liv.

I går blev det tacos till middag för familjen och
äppelkaka med vaniljsås till efterätt. Det var
mycket uppskattat. Själv åt jag glutenfri pasta med
köttfärs, lite havregrädde, smörgåsgurka och tomat.
Men det var oxå mums, för jag kan ju säga att alla
smaklökarna har ändrat sig nu när man är på diet.
Jag fick äta till efterätt lite jordgubbar och havregrädde.
Och det är ju bra att jag får i mig lite fett, pga den låga
fetthalten min kost innehåller. Det fett jag får i mig det är
endast på morgonmackan som jag äter till gröten, och
de gånger jag äter stekt mat, men det är så lite.
Ja huvudsaken är ju att jag mår bra!!

Sedan i går blev det glädjande besked och beslut. Jippiiweeee

Hade storfrämmande här igår =)=) M och R kom förbi och hälsa på,
och som vanligt så spårade allt ut inom ca 5 minuter. haha
Inget ovanligt där inte..Men kul hade vi då, som vanligt.

Ja nu är jag less och trött på att sitta här.
Har lixom gjort mitt nu här.

Kram hej



Kommentarer
betty

du e duktig du...

2009-09-08 @ 09:32:04
Jenny

Men nu sitter ju jag här varje dag å väntar på en uppdatering av lilla du.. :) du ha som intressant läsning ju.. :)kramar

2009-09-09 @ 21:55:44
URL: http://jhogis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0