Lasarettet.

Följde gumman på lasarettet i dag, där blev det först emlaplåster sedan
 lugnande/bedövande före sprutorna. OJ så ont det gjorde, även i mig som
stod och tittade på och höll hand. Även jag hade velat hålla hand om jag
gjort det.. Men nu får vi hoppas att det blir bättre av detta!!!

Låg och försökte vila lite i går, men inte får man sova inte, bara ligga
o stirra.. Men även det är ju vila.

Var såå himla trött i går kväll, la mig vid 22.00 och small som en klubbad säl..
Vaknade några gånger under natten, och när morgonen kom ville jag inte
riktigt stiga upp eller rättare sagt vakna, men är man vaken så är man.
Jag är ju ingen person som kan somna om inte..

Ja får se vad som händer i kväll..
och i helgen..

Nej nu ska jag  kila vidare..

Kram hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0