Japp nu är det en ny dag igen

Och vilken natt det har varit, snurrat värre än propellern på en helikopter
hela natten. Vaknade med den karaktäristiska huvudvärken och nackvärken.
Det bara pumpar i hela huvudet. NIce!!  Om man gillar smärta, men jag får
väl säga att jag börjar vara jäääävligt less nu..
Men det är vad det är.
Väntar  bara på att klockan ska gå så jag får ta min medicin, och med en
stooor förhoppning om att den ska fungera i dag.
Annars blir det nog en sängliggandes dag i dag. Förutsättningarna i kroppen
säger mig nästan det...

Har haft mardrömmar hela natten, dom har bara avlöst varann.
Men det brukar ju vara så strax innan det exploderar i kroppen,
ja den som väntar får se, visst är det så man säger..

Ja tur är ju att jag har lite lätt lagad mat i kylen, om det blir så
illa. Dock måste jag masa mig till sjukgymnasten i dag, som tur
är så är det direkt från morgonen, han ska kolla mitt knä
och axel och se om någon av oss blir klokare på dessa
kropps delar.. haha

Ja sedan väntar vi på att vetrinären ska ringa, idag elelr i morgon.
Han hade väldigt dålig puls, alldeles för låg, och svälld i ansiktet,
lätt förstorad prostata. Så vi får se vad som händer. Stackaren
var helt knäckt hela dagen i går efter vetrinär besöket. låg bara o sov hela dagen.

Ja nu ska jag skippa detta skrivande och försöka slappna av tills jag får ta min medicin..

Kram och ta hand om er.

Men du vi hörs när vi syns.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0