Herregu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så less jag är på att någon bara vevar på hjärnan
när man ska sova. Har nu haft så i flera nätter.
Och inatt var det väl den jobbigaste natten ¨på
jäkligt länge...  Blääääääääää

Ja så som ni förstår är jag inte upplagd för
bloggning, eller nå mycke annat heller.

Men nått litet roligt har ju hänt, haha
hade en överskrift på msn, som vissa
som inte har hört av sig på jättelänge
nu hörde av sig och frågade :vad/
varför/vilket..typ.... hahaha
ja inte blev dom klokare kan jag säga...
Men om dom nu verkligen ville vara min
vän skulle dom ju ha hört av sig tidigare
och visat det, rätta mig om jag har fel!!!

Ne nu ids jag inte sitta här och
uggla med datorn.
Blir att inta ryggläge i soffan och
fundera ut middagen, fast det har
jag ju nästan helt klart för mig.

ALONE, ALWAYS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0