Hepp så var det gjort




Japp så där ja, nu har snabeldraken fått vädra sig och jobbat litet,
2st köttgrytor står på spisen och puttrar på och gottar sig.
Inte illa, känner mig faktiskt "skön" i kroppen i dag, har lite
svällnads känsla i fingrarna men vad gör det när det inte
värker, spränger eller ilar över allt..
Nä förstår ni, man måste njuta de stunder som känns så här,
och jag är så jäkla tacksam för dessa dagar man mår så här
och humöret känns på topp.
För bara några dagar sedan hade jag kunnat *********
****** , och det är inte kul att ha värk så att humöret far
all världens väg, nej tacka vettja för de goda dagarna!!!

Ska nog ta och starta upp tvättbrädan en sväng också, det
ser ut som om det behövs och även bädda rent i sängen,
men får se hur mycket av det jag fixar i dag..

Japp så är det.

Kram hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0