Helt borta..



Ja idag försvann internetet, men med lite hjälp av
vänner så fixade vi det igen, så nu funkar det igen.
Ja barnen blev jätteglada=)

Legat och varit helt trött i dag, mjölksyran har verkligen
fått fotfäste i min kropp i dag, känner mig riktigt slut.
Hoppas det går bättre att sova i natt, för de senaste
mornar så har jag kännt mig riktigt "bakis" när jag vaknat.
Helt groggy och seg..

Ja nu har man sett idol, kul var det.

Läser en bok, eller rättare sagt försöker, konsentrationsförmågan
är väl inte riktigt som man skulle önska. Men skam den som ger sig.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Tjing hej.



Kommentarer
Betty

tack för dina komentarer måste jag säga du det finns ju många nötter i vår värld...

men det vet du nog redan så..heheheh



jag har problem med mina fötter just nu som knutar i dom svårt att gå å går jag så görs det INTE alls normalt liksom...



men det ger sig tids nog så...krya på dig gumman miss you./Betty

2009-09-16 @ 19:57:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0