Dagen idag.


Har varit bra med de förutsättningar som finns just nu..
De som har en kronisk  osynlig sjukdom vet vad jag pratar om..

Var till tandläkaren och det gick bara finemangens =) härligt att ha det
bortgjort för denna gången, men ska dit en gång till.
Sedan medans jag väntade på skjutsen så gick jag till partilagret,
och det är ju inte långt, men attans så ont det gjorde i benen/fötterna,
kändes som att gå på nålar med järnspett.. haha ..men ja ungefär så..
Åkte hem och fixade mig lite lunch, la mig sen och vilade, eller rättare
sagt bara låg i soffan och försökte sova, men benvärken gjorde det
omöjligt, har snört ihop en kladdkaka till familjen så det finns lite
efterätt i kväll, det blir uppskattat det vet jag=)=)

Sedan så till midadag  så blir det kött och potatis.
Men jag vet ju vad jag ska äta.. haha .. det är ju likasom förbestämt
pga dieten.

Ha en skön kväll nu

tjinghej



Kommentarer
Jenny

Kan du it göra en åt mej oxå.. :) eller en paj hade it sutti fel.. ;) hehe..

2009-09-18 @ 21:55:16
URL: http://jhogis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0