Bläää och dubbel Bläää

Låg nästan hela dagen i går, var så slut i hela kroppen
och värken som simmade genom kroppen.
Natten har varit en berg och dal bana kan man
väl säga. Och då är det inte sagt för mycket.
steg upp 05.50, trött men kunde inte sova.

Här har vi -3grader ute, brrrr och blää
Men det känns i kroppen att vädret blir
"sämre" för mig nu. Allt stegrar sig...

Ja som sagt så blev det inte mycket gjort i går,
låg och försökte få vila och få lite micro sömn.
Men blev aldrig nå piggare eller fick mer energi,tyvärr.

Hoppas nu denna dag blir bättre.
Än har jag ju klarat mig från huvudvärken, har känningar
så jag hoppas för brinnande livet att jag slipper den.

Och i dag har jag inget planerat förutom hoppa in i
duschen och fara sen till tandläkaren, känner att jag
orkar egentligen inte, men far jag så är det ju bort gjort.

Nej det räcker nu med avskräde till klagomuren =)=)

Ha nu en skön dag alla

Huggs and kisses


The happiest people don't have everything in life.
They
just make the best of everything that life brings their way



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0