Avklarat!!

Japp så har man plockat undan disken,
städat och det känns riktigt bra ska jag säga.

Maken är just nu på vift och jag sitter här en
stund och filosoferar..

Måste säga att jag har insett igen vilka underbara
vänner jag har, och vilken underbar svärfar jag har
han är guld värd. Tror inte att det finns finare än han!!
Och min vän M du är så fin så du vet det inte!!
Tack för allt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag ta och filosofera vidare.

Kram hej

Och du:

Det som inte dödar, det härdar ;-)

Haha helge är ju sååå skön!!



Kommentarer
M

"I nöden prövas vännen" Klart att jag ställer upp för min familj där på andra sidan kommungränsen!! :) Håller tummarna för att det ska ordna sig med allt så ni får EN lugn stund iaf! ;)Kram

2009-09-23 @ 19:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0