woinewonine

Så trist väder det var ute i går, tur man hade saker
att göra inne då.

Har måsta vara djursjukvårdare då Dingo vår
schäfer har ett skärsår i trampdynan. Men han
var så otroligt duktig när jag tvättade och la om
såret, han "prata" lite med mig och sen var det dax
för att ta på skydds skon. Han tog typ 5 steg och
försökte skaka bort det från tassen men gav upp
och accepterade det. Efter det så har det inte varit
något problem för honom att bli omlagd,  men nu så
slipper han det, för det verkar ha helat fint .

Men idag vekar det bli fint väder.
Det är ju skööönt nu när sommaren närmar
sig med stormsteg.

Gjorde gluten o mjökfria amerikanska plättar i går,
Kan säga att det var extremt gott.
Hade kunnat äta upp allt om jag inte blivit mätt =)
Men det var något såå otroligt gott, dom var gjorda
på bovete- och sojamjöl och havremjölk så dom
var ju nyttiga dessutom=)
Hade i lite bacon oxå, det var nu mumma kan jag säga igen,,,

Är såå glad jag har min fina familj och svärfar.
Dom e så omtänksama och förstående med
mina krämpor eller "sjukdomar" , men när man
säger sjukdomar låter det så sjukt... haha.....
Sicken parodi va... hehe

Nää nu ska jag ta och hitta på nått bättre att göra
än sitta här och skriva ..

Men du vi hörs när vi syns..

Love Werran



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0