Weeehooo



Så glad jag är, hade ju som sagt hembesök i dag
av handikappomsorgen, pga min ansökan att få
färdtjänst.
Det blev beviljat. ÅÅÅÅ vad jag är glad, nu kan jag
fara på stan eller bara o handla lite utan att vara
beroende av andra. Eller bara en sån sak, att handla
en present till min man, har ju varit problematiskt tidigare
men nu jäklar så funkar det. Tar väl nån vecka innan jag
har kortet men sen kommer jag att vara på stan ibland..

Har träffat en liten 8mån engelsk staff i dag, sååå
otroligt sööt vovve. En riktigt "vill ha" faktor i den.
Söt som en karamell var hon lilla agda..
Nice namn va!!??!! hihi

Å en sån bra dag i dag, får mig att glömma lite av
värken i varje fall med söta vovvar och positiva
besked.

Puss på er alla där ute.

Men du vi hörs när vi syns.



Kommentarer
Lotta

Kanske man får dig som kund nångång då ;)

Hur gick det med vattenskadan?

2009-05-15 @ 17:47:03
URL: http://www.lottaskrypin.se/blogg_wp
mamami

Gud vad kul för dig, jag är sååååå glad för din skull!! :) Hoppas att ni har det bra i solen idag! Vi måste ju planera in ett stadsbesök om du ville shoppa klänning till den stundande festen... Å ja, du är också välkommen till Mamami's Hårstudio!! :P kramelikram

2009-05-17 @ 15:26:36
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0