Sömnlös


Japp  det har jag varit i natt, legat och sett otaliga tv-program
dåliga som hyffsade. Ni ska inte tro det går nått jätte bra om nätterna.

La mig sent, uppenbarligen för sent, och kände jag var övertrött.
Så i natt har jag sett tv tills jag var kräkless då gick jag och
plockade ögonbryna, provade lite sommarkläder och var på
toan ett par gånger samt drack vatten.
Men efter det blev det då igen tv =o
för tröttheten har bara totalvägrat för mig i natt, tyvärr
Så nu sitter jag här färdigsminkad för dagen och borstat tänderna,
 hade inget annat för mig!!

Men det possitiva är ju faktiskt att jag är fortfarande inte trött!!!  UNDERLIGT..

Och sooolen skiner ute såå vackert, och jag mår som en "prins"..

NÄÄ nu tror jag att jag ska gå o hämta tidningen..

Ha en underbar dag, det ska jag.

Och du Mamami, hoppas du blir nöjd med håret i dag, kramen på dig.
Tror jag ska försöka hitta nått turkost i dag om jag har turen med mig...


Men du vi hörs när vi syns


Kommentarer
mamami

Håret blev underbart fint!! Hujja, har MASSOR att berätta för dig gums :P

Jag har minsann sett hur mycket turkost som helst på schtaaaan, tänkte på dig hela tiden!! =) Hoppas att du hittade nåt!!

Kramelikram

2009-06-01 @ 15:53:04
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0