Som BOMULL!!



Japp det var maten jag åt i går, ska nu försöka sköta min kost så
att magen kommer i balans igen.
Jag verkar ha hittat nått som funkar, det är som bomull i magen i dag.
Ni vet inte hur underbart det är!!!!!!!
Kramperna har inte släppt helt, men vad gör det när jag känner
att det är på väg..
Det är ju för ljuvligt att hittat nått som funkar för mig, UTAN läkares hjälp,
och visserligen är det nog en kanske lite fattig kost i bland men
det gör ingenting om man mår bra, får väl komplettera med
vitaminer och sånt.

Känns verkligen i hela kroppen att man mår bättre, solsken innifrån och ut kan
jag säga!!

Humöret är spikrakt uppåt, allt känns jättehärligt,
funkar detta helt så vet jag vad jag ska göra!!!! ;-)

Grattis till mig!! hihi

Det possitiva är även att maten uppskattades av alla, och jag
som trodde jag skulle få ha den ifred... haha tji fick jag..

Ja ni där ute, tänk vad kosten gör för hälsan!!!
Det kan man kalla underbart.

Nu ska jag nog ta och dammsuga lite
Och göra lite nytta här hemma, inte bara laga mat;-)

Men du vi hörs när vi syns


Find your inner peace


Motivational Quote - Peace is to be found only within, and unless one finds it there he will never find it at all. Peace lies not in the external world. It lies within one's own soul.
SparkPeople Translation
Are you able to find inner peace? This is a difficult task for many of us since the world is so busy and often frantic around us. In order to maintain good personal health it is necessary to think about inner peace. Find ways to reflect on your life and accept the things you cannot change. Meditation and breathing exercises can often help you calm your body down and find inner peace. If you cannot be at peace with yourself, it will be hard to be at peace at all...remember this as you try to become a more peaceful person.
Love Werran


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0