Onsdagen med ett blääää



Ja vad säger man....
Någon som vill operera bort min mage??
jag ställer gärna upp som operations objekt med omedelbar verkan!!!!!!!!!

Har nu haft kramper i några dagar, provat ringa läkaren,
jaaa naturligtvis har min slutat o jag fick reda på att jag har en
annan, som även han snart slutar och då vet dom inte vem det blir...

Väntar med spänning när det dimper ner en tid i brevlådan för koleoskopi.

För tillfället lever jag på ris med lite vegetariskt smör i, det är
ju skonkost som gäller nu när magen och tarmarna krampar
och gör så jävla ont man bara vill skrika o bli förbannad på läkarvården.
Det händer ju inget!!!
Dom skulle fn inte orka leva så här själva, det kan jag då säga.
Undrar om det slutar med amputerad mage.... haha
ja för tillffället är det jävligt välkommet..

Ja det är bara att vänta och att försöka att inte stressa,
lätt som en plätt, eller hur..

Nej nu till nått roligare,
Det regnar ute och blir ju vattnat =)
Nice för blommorna och våra nya hallonplantor.

Lillgumman trivs på sin prao plats, som visserligen
slutar i dag, och sen i morgon ska klassen o sova över, kul för dom.

I helgen är det försommar mässa i Arcus hallen, far nog dit,
det kan ju bli kul å kolla runt.

Nää nu ska jag gå och se till att min dammsugare får jobba lite åt mig.
Sen så får jag se vad som händer.

Men du vi hörs när vi syns.

♥När du ger kärlek, får du kärlek!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0