Ojojoj

Vad seg jag är på att uppdatera nu för tiden..

Ja det har ju varit vackert väder så jag får skylla
på det för tillfället. Var dock jäkligt frusen i går
och var mest inne, pillade lite på datorn.

Sen var I förbi med flickorna o hälsade på
en sväng, kul för det var ju ett tag sedan=)

Tänker väl lite för mycket just nu, det är ju
snart examen och studenten. Ja det tar på
krafterna att grubbla och oroa sig, trots jag
egentligen redan vet vad utgången blir...
Men det är ju bara försöka tänka att jag inte
kan förändra andra, dom måste vilja själva
innan det kan bli bättre.
Men nog fan är det tufft för det. Över ett år sen nu....


Nå ja dagarna rullar på och livet lika så..

Det blev en prommis i går, inte så lång som jag
velat pga värkande fötter, men det är ju mån i..
Så det blir kanske en kort prommis i dag med,
har ju inte blivit någon under den veckan jag låg..

Men nu är det nya "friska" tag haha

Men du vi hörs när vi syns..

Love peace and understanding///


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0