Ny dag inga bekymmer ;-)

Helgen har varit både kul o långtråkig, men mest kul
måste jag säga, jag och mamami har ju en riktigt speciell
"mässhumor" som inte går av för hackor, och ju tröttare
vi är desto värre blir vi.. så vi har väl skrattat en hel del
i helgen.

Har köpt mig ett ´par snygga jeans shorts, barnen
gav mig en röd/svart palestina schal, TACK mina små¨
hjärtan!!
Sen shoppade barnen lös på lite kläder, nöjda och
belåtna flickor kan jag säga.
Alla barnen var på solskenshumör och hade jätte
kul, verkade det då som..
Dom rände runt och var som mina små änglar, med
sitt solskenshumör!!

Vaknade halv fyra i natt av en dröm, drömde om min son.
Låg vaken länge efter det, somna ju sen igen en stund
före man skulle stiga upp, sååå typiskt.. Men ny dag,
nya tag!!

Har lite samtal och saker att fixa i veckan.
Lillgumman ska praoa hos A, hon har
växthus och blomförsäljning.

Men du vi hörs när vi syns


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0