Födelsedag och skoterhämtning

10.gif image by curion123

I går var vi och firade M på hennes födelsedag, hon hade gjort
massor gofika gluten och mjölkproteinfritt med soyagrädde till.
MUMMA kan jag säga att det var, dock inträdde fikaschwimen,
men det är smällar man får ta=)...
Jätte trevligt att sitta o surra med dig gumms, hoppas du fick
dig en sköööön dag och trevlig. Du kom dig väl i säng när
R och S hade farit, eller hade du hunnit bli pigg då??=)=)


Sen så var vi på kvällen och hämtade hem skotern, för nu är det färdigkört
för denna säsong.. Nu är det bara att invänta att det blir nog värme
i poolen så vi får bada.
ÅÅ så underbart det är med solen och värmen, suttit ute och solat i helgen,
dock inte tokpressat.

Nää nu har jag druckit min smoothie och den har sjunkit ner i magen,
så snart är det dax för morgon prommisen, ska bli såå skönt,
jag hoppas bara det inte blåser så mycket.


Men du vi syns när vi hörs

Kramiz


Kommentarer
mamami

Det var kul att ni kom å hälsade på!! :P

Jo, dagen var alla tiders, hade lite svårt att somna dock... Men det var det värt!! Får dock straffet för det idag, är sååååå trött...

Kraaaaam

2009-05-04 @ 10:52:38
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0