Brist på läkare?!?!

Verkar som om öjebyns vårdcentral har problem,
om inte annat så ger dom mig problem.

Ringde till "min" läkare i dag, och fick veta att
hon jobbar i stan nu... Så jag står då åter igen
utan läkare. Har nu haft 6 olika läkare på ett
år, och dessutom stått utan i 4 månader...
Hur fan kan dom hålla på så här....?????
Det är ju fan i mig inte klokt!!!!!!!!
Så nu blir det jakt på en ny läkare, ja men
jipppi säger jag bara, ska man nu dra hela
sin jävla historia igen för en ny stjärna eller'
önskan är ju att få en gammal läkare igen som
jag redan haft en gång och som känner mig!!

Men nu till nått roligare.
Ska få h-omsorgen p¨å hembesök på fredag,
angående färdtjänst. Så det låter possitivt att
jag  är berättigad till det pga mina "krämpor" och
sjukdomar. Det är bara att hoppas så kanske en
sak löser sig, och man inte känner sig så beroende
av folk, och isolerad.. Vore kul och skönt., ja rent ut
sagt en lättnad..

NÄÄÄ nu blir det tjinghej.

Men du vi syns när vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0