Tvång

japp det blev en promenad i dag,
jag brydde mig inte om kroppens protester
utan gick, kom hem haltandes... =)

Nu känns det som om hela kroppen har
behninne inflammation.

ÅÅ nu hoppas jag dom hittar nått i min mage,
för den har nu bråkat i flera dagar ordentligt,
kände i morse hur det luktade "avföring" ur munnen,
och det kan jag säga var allt annat än frächt, och
nu spelar det ingen roll hur mycket jag borstar
tänderna eller gurglar med gurgelvatten, det
luktar surt från magen, och magen krampar
och brinner.. Ja undrar vart min kropp e på väg
för jag känner då rakt inte alls för att göra den
sällskap på denna färd. Turen är inte kul....

****


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0