Storheden shopping tur

Japp nyss hemkommen från luleå/storheden.
Vi fick igen pengarna på Willys (tacksamma)
Trevlig personal och tillmötesgående.

Handlat lite fisk, räkor och musslor + saffran
så det blir fisksoppa någon dag här framöver,
det var tänkt till i kväll men vi hann bli så hungriga så
vi åt på storheden (max)

Kan ju säga det var första gången jag provade äta
gluten och mjölkprotein fritt på max, men det var
väldigt gott måste jag säga.
Bra personal som gav hjälpsamma upplysningar och
en ganska bra vetskap ang dressingarna dom har..
Dom har även en pärm där man får läsa i ang olika
allergier och vad man kan äta på max när man
har div. allergi.. super

Har ätit en gång tidigare gluten och mjölkproteinfritt
fast då på Mc donalds och där blev jag spyfärdig....

Japp när vi kom hem så fyllde vi en "kong" till hundarna
med hundgodis så dom har sprungit och jagat godisarna
ur kongen, dom e så himla söta att titta på där dom busar med
sin aktivitets bolloch kongen.
Hittade en underulls kam till shäfern  och ett koppel på  halva priset
suveränt. Och till pinchern en ryktsten, dom är helt totalt suveräna
på korthåriga hundar!!!!

Jo sen så hade vi turen att hitta en födelsedags present
till L som fyller år på tisdag, så då blir det att baka
kladdkaka med chokladkola sås på till henne.
Japp det har hon beställt i stället för tårta..

Så nu så   ska jag aktivera dammsugaren lite, och bara
ta det lite piano..=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0