NU

Har vi varit och handlat och lämnat in proverna.

Så om ca 1 vecka ska provsvaren vara klara..
Ja man kan ju bara hoppas..

Kom hem i sista sekunden dessutom....

Har Plockat undan disken och ska lägga mig
en stund, är helt jäkla uttömd på energi..
Huvudvärk och sååå jävla less på detta NU

Vill det ska få ett slut

Har en riktigt jävla dålig magdag..

Håller tummarna på att dom hittar nått i proverna
så jag slipper må så här, ALLT är bättre än
vara sååå jävla dålig i magen och tarmen...
JAG LOVAR!!!!!
Dagens sanning är det !!!

Nää nu ska jag lägga mig..

Vill ni nått vet ni var jag finns=)

Japp:
HÄr, mailen, msn, hemma och
i soffan där jag ligger.. strax ivf..=)

Nä nu blir det bara ett trist blogginlägg

så ska sluta för nu..

Återkommer senare, och kanske med
lite trevligare inlägg=)

Tjing hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0