Misslyckade kladdkakor...

Japp dom jag gjorde till mig själv, dvs gluten
och mjölkprot.fria blev helkonstiga, men jag hällde
ändå över choklad/kola såsen, och provsmakningen
blev gjord av min man som blev frälst i den...
Ja jäklar så bra det kan bli när man misslyckas=) haha
Måste nog göra det fler gånger, enda problemet är när man
ska försöka göra om sitt goda misstag brukar det inte
gå att få likadant igen.. hmmm
Ja skam den som ger sig..

Middagen blev beställt av  födelsedags barnet,
Baconplättar så det blir väl att ställa sig och grädda
plättar till middag;)
Själv äter jag nog lite av gårdagens soppa .
Undrar hur resten av familjen ska må när dom
tryckt plättar sylt och grädde, sen på det marängtårta
(marängtårtan gjorde min man i dag)
och kladdkaka...???? haha
 tur jag slipper.. hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0