Helgen

Lördag  blev det att stiga upp  tidigt packa lite käk och
fara upp till kikkejaur.
Där var vi och fixade och donade, barnen åkte skiboard
och gjorde djupdykningar i snön.
Grillade korv till lunch med mackor och  varm choklad..
Hade tur med vädret måste jag säga, här hemma blåste det
kallt och var molningt , men där uppe var det strålande sol
och jätte skönt.
Men frammåt eftermiddagen när vi skulle bege oss hemåt
så mulnade det åt och kom lite snö och blåste upp..

Väl hemma blev det utpackning av bussen och stuva
undan alla grejorna.

Middagen blev sen, men ack så god.
Kött och pommes frites.

Sedan såg vi Rallybrudar, lite långtråkig faktiskt....


KUNGEN:
Här är allt bra i storskogen,
hur är det själv då??
Jobbar du eller dissar du mig bara???
haha


Till en vän som har det tufft nu,
Vet inte vad det handlar om,
  men du vet,
jag finns här om och när du vill.
Vilken tid som helst,
Skickar en stärkande kram och du vet jag
tänker på dig och håller tummarna allt går bra.
Tänker på dig!!
Stor kram till dig vännen.
lines4


Kommentarer
Kungen

Nå just idag är ja ju dålig som attans huvve värker och mår lite illa faktiskt,, men jobbar lite gör ja också ,, men ska försöka kommm a upp nåån dag i veckan hde vi tänkt.

2009-03-22 @ 11:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0