20090330 Måndag

Härliga dag!!

Har fixat med lite betalningar nu på morgonen, skönt
att ha gjort det tills nästa månad .. Tänk om man slapp..
Ja gud så mycket annat man skulle kunna göra för
pengarna, resa med barnen tex. semester mm..

Maken är ute o skottar gården.

Och jag ska väl ta mig i kragen och diska undan lite sedan
i går, det som inte blev bort diskat på kvällen. Vi kokade ju
kräm oxå, ja det var inte illa.
Sen så ska ju tvättmaskinen få jobba lite, tror nog den har saknat
att göra nått nu i helgen, den känner sig säääkert rastlös.. hihi

Snart är det påsk och påsklov för barnen. Det blir nog skönt
för dom med lite lov igen.

Stupade som en fura i sängen i går kväll, men jag hade
ju hållit igång oxå, lite mer än jag kanske skulle, he känns..=)
Men men de som it dödar he härdar.=)

Nää nu ska jag gå och fixa lite här.

Men du vi hörs när vi syns=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0