Stughelg..

=) vi blåste upp till stugan i helgen, med
alla barnen. Kom väl dit vid 20,00, och har
bara myst, fiskat, läst och allt som en stuga
hör till.
Lördagen bjöd på strålande sol och värme,
sååå underbart skönt det var, lördagkväll tog
vi båten till stranden för att kolla hur den var,
inte lika stor som jag minns, men naggande
god. Var där på en liten upptäcksfärd, och bara
njöt av vattnet och naturen.

Söndag blev det då dags att fara hem, tyvärr.
Man vill ju vara lääännge på stugan, men
det funkar ju inte så liksom..
Nå ja helgen var ju härlig.
På söndagkväll vid sju kom min bror och
hans fru förbi och hälsade på, innan dom
skulle fara hem(i dag på morgonen) såå
underbart kul att få träffa dom. Nu ska vi
hålla kontakten, och jag hoppas verkligen
att det blir så, känns som om vi har mycket
gemensamt och står varann närmare än
vi någonsin gjort, kanske beror det på att
,trotts den långa åldersskillnaden, vi har
båda gått våran egen väg. Som bror sa.

Har oxå tyvärr insett en hel del, det fick
även han göra.. XXXXXXXXXXX
Men livet går vidare och man kan bara
låta folk såra en om man tillåter det..
Visst är det så!!
Fick även en hel del bekräftat av honom,
skööönt.

Ja och sen så plockade jag in jordgubbar
i går kväll, en full skål blev det ca 2-3liter.
Så vi mumsade på jordgubbar o grädde/
oatly vaniljvisp sent på kvällen.

I morse blev det risgrynsgröt till frukost, för
nu måste jag verkligen ta mig i kragen och
sköta kosten, för så dålig som magen
varit i helgen var det ett bra tag sen den var..
Så nu blir det skon kost för hela slanten.
Och mat ranson.. haha sorgligt men sant är det!!

Ja det var allt för nu, hoppas ni haft en bra helg
och att dagen blir riktigt bra och fin.

Men du vi hörs när vi syns.

Lev och må!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0