ska det här kallas...

....sommar???

Det är ju kallt och trist, som hösten..
saknar värmen..
Hallååå vart tog sommaren vägen??

Ja annars så bakade jag mjukt tunnbröd
i går, glutenfritt, blev ganska bra. Lite
jobbigt med utkavlingen måste jag säga
den (degen) ville inte riktigt hålla ihop, så
den gick inte att få så tunn som jag ville.
Men gott blev det.
I dag blir det att prova en annan variant,
får även se om jag gör hårt tunnbröd idag..
Spännande..

Sen händer väl inte så mycket för tillfället, barnen
är lite på vift hos kompisar och det är ju kul för dom.

Suttit och tittat på utlandsresor i dag och igår,
hittat lite intressanta resor, men vill ju ha så
billigt som möjligt, så får se vad det blir i slutändan..

Nä nu ska jag gå och få lite gjort i dag med.

Kram på er alla där ute i cyberrymden=)
Ha en bra dag nu, och ta hand om varanndra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0