Överseende??

Ja det hoppas jag nog att ni har med mig.
Har tyvärr varit dåligt med bloggandet, men
det beror gode mycket på kropps statusen
och orken. Den har inte riktigt infunnit sig.

Men till sist så ska det väl vända ..

Ja var i går och köpte ny mobil,
N86 blev det. Den verkar då bra,
ska bara orka gå igenom alla
finesser .. haha

Hade bortlejt jordgubbslandet i går,
tur att det är bokningar där, annars
skulle jag aldrig orka få in alla gubbar..
Men själv blev det 7liter i går. och lite
smultron, så det blev en gooooood
smultronsås av det ..

Läst lite böcker på sistone, skön avkoppling
när jag orkar fokusera blicken och läsa.

Tja sen blev det en snabbis på fredagen
på pdol, ja det var värdelöst där. Hände
mycket mer hos läkaren när jag var
där i fredags. Får nu äntligen en permanent
läkare, och han ska nu ta tag i allt ihopa.
såååå skönt. så vi får nu se vad som händer
och sker..

Sedan så har jag väl grubblat lite för mycket
om vissa personer jag vill ha i mitt liv men som
har valt att stå utanför det. Ja tyvärr är det inte
mycket att göra nått åt, speciellt när dom inte
själva vill, då kan jag ju inte tvinga dom.
Och vissa dom låtsas att dom vill men
satan vad det skiner igenom falskhet!!
Nä tyvärr så är det bara att acceptera
vad som händer, trots man ej vet varför.
Men det är väl bara en del av livets gång
antar jag.

Nä nu ska jag ta och gå och fixa mig lite
frukost.

Men du vi hörs när vi syns.

Ha ett bra liv, och DU, jag
finns här när DU vill.

Kram på er alla goda vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0