Mycket vill ha mer..

OOO ja visst är det så,
varit på stugan i helgen.
Så underbart skööönt, men
problemet är ju bara att man måste
åka hem... DET ville jag inte..

Har varit ute lite trots det kalla vädret
i helgen, annars legat och läst och
bara mått gott i stugvärmen.

Ätit fisk hela helgen, nyfångad
abborre det var gott kan jag säga.

och nu är vardagen här igen,
sovit som en kratta i natt, kanske
beror det på att jag mådde dåligt
i hela kroppen i går, men men
allt blir bättre till sist..

Nej nu ska jag gå ..

Men kommer säääkert
fler dagliga uppdateringar.

JO har ju sett en jätte söt hund,
lite villha faktor på henne!!
Dock en naken hund, lite mot
mina principer... Men allt kan
man ju frångå om det är för en
bra sak.. hihi.

kram hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0