Äntligen ;-)

Pysslat på
mest hela dagen.

Varit på apoteket och skulle hämta ut
min nya medicin, men den hade dom ej
hemma så det  blir väl i morgon.
Har även fått tid hos min gamla läkare,
som jag tyckte så mycket om att gå till, väldigt
duktig och behaglig läkare.
Hoppas då jag får han permanent.

I morse var vi in till stan o handlade, hittade
lite kläder, linnen och shorts. Riktigt nice
om jag får säga det själv =) klart jag får hehe

i tisdags så var mamma M här och sov över, sen så
hämtade hon K i går,Och i går kväll så for dom hem.
Men snart är dom här igen=)=)

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt.

Livet är riktigt skööönt måste jag säga!!
Och visst får man även säga .... ÄNTLIGEN!!


0035.gif
Idag kan jag välja att gnälla över det regniga vädret ...
eller glädja mig över att gräset får gratis vatten


Idag kan jag mumla om min hälsa ...
eller glädja mig över att jag lever

Idag kan jag sörja över att jag har så få vänner...
eller med spänning se fram emot att göra nya bekantskaper


 Idag kan jag tjura för att jag behöver gå till jobbet ...
eller skrika högt av glädje för att jag har ett jobb att gå till


 Idag kan jag muttra nedstämt över att jag har hushållsarbete att göra ...
eller känna mig hedrad över att jag har tak för min kropp och själ


 Denna dag sträcker ut sig framför mig och väntar på att få bli skapad
och här är jag, skaparen, som får skapa min egen dag


 Idag kommer jag att få en UNDERBAR DAG ...
för att jag är välsignad med så många gåvor i mitt liv

Ängel 16.gif



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0