Yezz, what a day !!

Dagen har ju kan jag säga varit helt underbar,
egentligen har inget speciellt kul hänt, det har
bara varit en sån skön känsla att inte ha så mycket
värk i kroppen.
Har orkat göra saker med energi i dag, DET har
varit underbart och uppskattat, av mig i varje fall..

Hängt tvätt, varit ute och hjälpt till ... nice..

Har chattat med en kompis i dag om ditt och datt,
känt mig verkligen på hugget i dag, de flesta i min
omgivning har fått höra min mundiarré och känna
på mina små ironiska och små bitska kommentarer..
haha
Tur dom känner mig, och förstår skämt!!!! hehe

Följer lite bloggar som sagt, det är ju gode intressant ibland.
Hur folk har totalt olika åsikter om samma sak, hur såå många
ser olika på samma sak och nästan "tar ner" varandra.
Det är nästan patetiskt hur dom "hugger och sparkar" på varann,
ingen vinner, men kampen fortsätter. Ibland raderar dom sina
kommentarer/blogginlägg som innefattar hot
(fattar inte hur dom kan hota ens, fjanteri på hög nivå)
eller andra patetiska inlägg/kommentarer..
Ja behåll det som är skrivet, eller skriv inte ut det alls..
Allt som är skrivet om tex. MA och LM och ME
det är ju en historia utan like, hur det blivit till
en "häxjakt" för endel verkar det ju som.
Vissa kanske startade allt för en god sak, men det
blev drivet till sin spets på internet av många andra, och
"jakten" var igång.....
Ja världen är otrolig.
Vart tog kamratskapen vägen, tilliten till människan vägen..
ingen som vet..... Den brast nog med så mycke annan skit....****
Trodde det skulle vara "Love, peace and understanding"  inte
"fuck, hate and betrayed".. eller "kärlek, hugg och svek"..


Men ett vet jag, och det är att dagen idag var suuuper..
Och den får gärna komma igen... hehe.. går det att beställa???

Men nu ska jag surfa vidare..

vi hörs när vi syns.... Huggz and peace..

werrans.blogg.se


Kommentarer
Mamami

Tjohooo bruuuuden!! MA och LM och ME????? Nu får du förklara!! Skriv på MSN för tusan!! Jag fattar inget, och visst, nog kan jag försöka få ihop en lika rolig dag åt dig, iaf med tanke på vissa saker!! Värken kan jag tyvärr inte göra så mycket åt, om inte sprit hjälper?! ;) Men det får bli senare... Måste vila upp mig nu :P

Kraaaaam

2009-01-15 @ 14:27:51
URL: http://porrskrubben.wordpress.com
Robert

Jodu. det där vet jag precis hur det är. tror dock det handlar om någon sjuk form av bekräftelsebehov... nåjå...



inte visste jag att du bloggar förresten... nåväl... nu har jag ju att göra ett tag framåt :P



//Robert

2009-01-15 @ 17:56:26
werran

Klart ja har blogg..hehe

eller är det.

Ja du då är vi två som tror på detta

med bekräftelsebehov.. Men men man

får hoppas dom finner någon form av

lycka i att göra det dom gör. Dock

tror jag nu inte det..

Men det är deras ropplems... hehe



kram på dig!!

2009-01-15 @ 18:33:55
URL: http://werrans.blogg.se/
Robert

Problemen löser sig sällan om man inte har kraft eller intelligens nog att rannsaka sig själv, utan istället lastar över det på andra. Men som du säger... de e deras råppläms :P



Kram //Robert

2009-01-16 @ 17:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0