Soffan hägrade..

igår, kroppen värkte och skrek och jag hade fått en inneboende.
Den inneboende formligen söööög ur mig all energi och ork...
Den inneboenden var otrevlig  kan jag säga.. haha (ironi)
Så det var i stort sett ryggläge ända fram till ca 16,00. Hade tom sovit
ett tag, det är inte vanligt att det funkar att sova om dagen oavsett
hur ont d är..

I varje fall så blev det en liten snabbis in till stan, passade då på att
kolla på CO på en mp3, och en sådan blev det. 4gigg, för en
liten peng. Kunde inte bli bättre. Nu ska här lyssnas på
ljudböcker kan jag säga. Hoppas det är lika bra som jag
hört. Orkar i varje fall inte läsa böcker just nu, har liksom inte
energin och hjärnan orkar inte hänga med i texten så
då är ju en ljudbok perfekt.

Någon som har ett bra tips på en GREAT ljudbok???

Men du, vi hörs när vi hörs.
HUGGS

werrans.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0