skitsnack och orddiarré

HAHAHA kan jag bara säga!!

Var och surfade runt i bloggvärlden, halkade
in på en blogg som verkar vass, rakt på sak
och jävligt sann läsning i min smak .. hehe
  Länken dit *ler*:


www.skitsnacksbloggen.blogspot.com

Finns många andra oxå, men dessa är
mera av direkta privatpersoner, som lämnar
ut sina namn, visst är det självvalt, men jag
lägger ändå inte ut dessa pga jag skulle inte
vilja att någon länkar mitt namn på internet,
så gör jag heller inte det mot andra..
(länkar ni min blogg gör det inte mig nått, för
min blogg är inte jag eller mitt namn...)

tjingeling

Och du.. syns när vi hörs.. eller??!!!?


Kommentarer
Kungen

Jo vi syns när vi hörs:) / Kungen Ps 18003 ha grattis sök var tredje gång :)

2009-01-18 @ 23:44:39
Mamami

Shit vilken chock när jag skulle kolla in din blogg å den var alldeles nystajlad :P Snyggt!!

Jag hoppas att ni får det alla tiders nu när ni ska ut på äventyr!! ;)

Kramissar i massor från galningen åppa bojjn!!

2009-01-20 @ 13:10:27
URL: http://porrskrubben.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0