SEX !!

timmars sömn blev det inte i natt, utan mycket mer.
Var totalt slut i går kväll. Sov som en stock, hur nu
dom sover ... haha .. vet inte, kom me förslag.....

Så denna dag ska jag väl hitta på nått kul, mamma som
man är, har börjat med att starta en manick som kallas
tvättmaskin, har även lekt testförare på Damsugaren.. hehe
Trodde det skulle bli roligare om jag tog på mig lite skyddsutrustning
och gasade på, men ack vad jag bedrog mig.
Men skam den som ger sig, det blev då damsuget, och tvätten
virvlar runt i maskinen, så snart blir det dax att hänga..

I går kväll blev det lite glass (för min del havreglass, mumms) med
hemmagjord kolasås, kokade den dock liite för länge,
så den stelnade på glassen... hahaha  men attans så
gott det blev..
Blev ju över lite sås, så den hamnade i knäckformar och¨
nu står det kola i kylen som väntar på att bli uppäten..

ÅÅÅ vad jag är sugen på att klippa mig, hos en frissa nu då ;)
Men vet inte hur jag ska få till det i all hast, har även letat
"min" favvo hårfärg på affärerna, "Burdux", som en viss person
säger.. haha känner du igen dig.. vi har ju haft lite ¨diskussion om det!!
Men tyvärr har dom nog slutat med den, för den går inte att hitta..
Ja då får man byta, men va fn ska jag ta då.... hmmmm

Ja det finns väl ingen annan utväg, för ett mellanting går ju inte;)  ,
det är ju bara att raka håret!!

1. det blir billigt
2. man slipper hålla på att färga det
3.billigt
4. slipper gå till frissan
5.billigt
6. slipper bry sig vilken frisyr man ska ha
7.billigt
8. inga hårprodukter behövs, endast lite tvål på flinten ;)
9. billigt
10. Kan ju göra det själv
mm. mm. mm.

hehe
nä du nu tog min fantasi slut..

Men du , vi hörs när vi sýns

Tjingeling.... kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0